2 Aralık 2016

küçük kadınlar-louisa may alcott...

1949 yapımı filmi çok sevmiş ve tekrar tekrar izlemiştim.daha sonra da sinemaya tekrar uyarlanmıştı fakat kitabını önceden okumamıştım.çok seri okunan ve oldukça keyif veren bir roman.yazarı çocuk edebiyatçısı olarak geçse de bu kitabı yetişkinler de çok rahat okuyabilir.sıcacık bir hikayesi ve sıccık bir anlatımı var.dört kız kardeşin neşe ve hüzünle örülmüş hayat hikayesi...
bordosiyah yayıncılıktan okumakta ayrı bir zevkti.yazı puntosu yüzünden ben,gözlerim bozuk olduğu için zorlandım ama ele avuca sığan kitap boyutuna bayılıyorum.

Louisa May Alcott, Küçük Kadınlar'ı, üç kız kardeşiyle birlikte çocukluğunun geçtii Concord kentinde yaşadıklarından yola çıkarak kaleme almıştır. Küçük Kadınlar'da, birbirine kenetlenmiş bir ailenin kimi zaman neşeli, kimi zaman hüzünlü, ama herzaman umut dolu yaşamlarının sıcacık hikayesi anlatılır...
(Arka Kapak)


size kitap için uyarlanmış iki farklı film tanıtacağım.ikisini de izlemenizi tavsiye edebilirim rahatlıkla.çünkü ikisi de çok tatlı filmler.ama her zaman favorim eski olandır..

küçük kadınlar 1949

imdb puanı:7,3
amy rolünde ellizabeth taylor var ;)



açılış sekansı



küçük kadınlar 1994

 1994 yapımı bu film de kimler yok ki:wınonna ryder,susan sarandon,christian bale ve daha kimler...
imdb puanı:7-3


trailer



keyifli okumalar,keyifli seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails