5 Haziran 2017

kitapmania..




Bir kuple kargo.😍📚📚

ucuzkitapal.com'u kesinlikle tavsiye ederim çok dürüst çalışan insanlar.
İlk alışverişim de geçen yıl kartla ödeme yapmıştım ve istediğim bir kitabı tedarik edemeyince parasını kitap kargosuyla yollamışlardı.2tl idi ama adam sendecilik yapmadılar.
En son alışverişimde yanlış kitap yollamışlardı ilk kez de böyle bir şey olmuştu.Sonra yanlış kitabı iade ettim,onlarda esas kitabı yollamışlar ama saçma sapan kargo şirketi haber vermediği için alamamıştım ve kitap geri gitmiş.Hal böyle olunca bana kitabım değerinde hediye çeki verdiler bende buna sebep kitap aldım😉😆Neyse bu sefer kendi kitaplarımla birlikte birde hediye kitap yollamışlar.Tesekkurler ucuzkitapalcom.😚
T0m bunlara sebep olan kitapta ntv yayınları kuantum teorisi.Evrene olumlu mesaj yolladım ve herşey güzel oldu.😉😉😁 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails