25 Aralık 2017

looking for muhyiddin,nacer khemir...

 size yine nacer khemir'den güzel bir film tanıtayım dedim.
film 2014 yapımı ve imdb puanı:7,9
konusu ise şöyle (alıntı):Annesini toprağa vermek üzere Tunus'a geri dönen bir adam (Nacer Khemir) defin işleminden sonra babasından, Muhyiddin isimli bir şeyhe verilmek üzere, bir emanet teslim alır. Emanetini alır almaz, uzun zamandır kayıp olan şeyhi bulmak için efsanevi bir yolculuğa çıkar. Yolculuğu esnasında, gizemli ve manevi bir üstâd ile şeyhin çoğu dostu ona kılavuzluk eder.


film nette yok o yzden alt yazı ya da dublallı da bulunmuyor doğal olaraktan.
ama buradan izleyebilirsiniz.
Allah senden razı olsun be youtube :))


belgesel tadında kısa bir film...
iyi seyirler.

2 yorum:

  1. film 183 dakika, youtube daki sadece fragman sayılabilir vesselam

    YanıtlaSil
  2. Ben postu 2017'de yazdım,ayrıca tamamını da izledim.Blogumu doğru düzgün okuyor olsaudınız film tanıtımlarında youtube linkini illa ki paylaştığımı bilirdiniz.Böyle kapak yaptım ne güzel oldu tarza sahip insanlardan da gerçekten hiç hoşlanmıyorum.Bir daha buralara uğramassanız ne güzel olurdu..zira bir adınız bile yok.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails