12 Eylül 2018

insü cin krallığı,murat aydın...


Not:Kitapta minnacık gözükmüş.😄
Adından dehşetengiz bir kitap zannedebilirsiniz malum pek çok yerli korku filmi çekiliyor siccin,musallat bilmem ne diye.🙈😁Bu kitapta korku romanı zannedilebilir isminden dolayı ki ben de öyle zannedip almıştım 🙊ama değil.Gaybın kapıları son nebiyle birlikte kapatılmadan önce gökyüzüne çıkıp melekut aleminden haberler duyumsanyan(durumu en iyi bu sözcükle tanımlayabileceğim.)
cinlerin (yine bu yolla elde ettikleri kehanetle) kendi dünyalarında bekledikleri ve hem ins hem de cin alemine Hz.Süleyman'dan sonra hükmedebilecek bir hükümdarın geleceği kehaneti üzerine kurulu bir kitap.Kitapta epi topu en fazla üç tane olay oluyor ama yazar kitabı okunabilirlik açısından bence iyi kotarmış.Bir ilahiyatçı olarak kitapta cinler hakkında verilen bilgiler ne kadar doğru bilemiyorum 🙈ama merakım daha çok arttı diyebilirim.Kitabı okurken daha çok Supernatural aklıma geldi ki dizide sezon sezon bu minvalde konu çok işlendi.Kitaba hayran kalmadım ama nefrette etmedim,sonuna kadar da merak içinde okudum.Kitabın başındaki hissedilen acemi yazarlık tarzı sonradan toparlandı ve daha iyi bir duruma geldi.Bilemiyorum yazar kitabı uzun bir sürede yazmış olabilir.Yani kitabı okuduğuma pişman olmadım o yüzden benim için no problem.😁

☕ 

arka kapak:

Aslında her şey bir soruyla başlamıştı. "Tekrar Süleyman gibi birisi gelecek miydi dünyaya? Cinler, Zülkarneyn ve Süleyman'dan sonra yeniden insanın emrinde olacaklar mıydı?" Merak ediyorlardı, çünkü insan topraktan geliyordu, cinlerse ateşten.

Daha ilk insan yaratılmadan yeryüzünün halifesiydi onlar. Ama isyan etmişlerdi bir kere Yaratan'a. İsyanlarının bedelini topraktan gelenlere yeryüzü hâkimiyetini kaptırarak ödemişlerdi. Görmediklerine inanmayı reddecek kadar kibirliydi yeryüzünün yeni hâkimi insanlar. Ateşin çocukları cinler bu yüzden tekrar topraktan gelen insanın hükmü altına girmek istemiyordu. "Ben hâlis ateşten yaratıldım. Ademse topraktan; benden aşağı olan bu varlığa secde etmem." diyordu Şeytan.

İnsanlarla cinlerin yeryüzüne hakim olmak için verdiği gizli mücadele, İblis'in insanlara karşı nefretinin sırrı, insanların ve cinlerin yeniden beraber yaşayabilecekleri bir dünya hayalini kuran kehanet bekçileri... Ve bütün bunların yanısıra olayların gitgide daha karmaşık bir hale gelmesine neden olacak bir aşk hikâyesi... Okuyucunun bugüne kadar bildiklerini yeniden sorgulayacağı bir roman...

kitapla kalın...

4 yorum:

  1. Merhabalar Kitabım hakkındaki yazınızı okudum. Evet edebiyat konusunda mektepli olmadığım ve editöryal denetimden yeteri kadar geçmediğinde acemiliğim maalesef kitaba yansıdı bu konuda okuyuculara haksızlık ettiğimi düşünerek serinin devamını yazmak istememiştim. Aradan gecen uzun zamandan sonra googledan kendi kitabım hakkında arama yaptım ve sizin yorumunuzu gördüm. İlgi ve sabrınızdan ötürü teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım heves kırıcı değil,teşvik edici bir yorum yapmışımdır.bende anlayışınızdan dolayı teşekkür ederim.inşllh kitaplarınızın gerisi gelir ve zevkle okuruz.sevgiler...

      Sil
    2. Yoo bilakis Kitapyurdu'ndaki yorumların yanında sizinki teşvik edici sayılır. Devamından önce ilkini yeniden düzenleyip 2. sine öyle başlamayı düşünüyorum. İlginize teşekkür ederim. Yazım hayatınızda size başarılar dilerim. Boş vakitlerinizde sizi diğer yazılarımı okumaya kendi bloğuma da beklerim.
      http://Ufukturu.wordpress.com

      Sil
    3. Kırıcı bir yazı olmadığına sevindim.Yorum yaparken de demek ki dikkatli olmak lazımmış zira bu sayede blogumda pek çok yazarla da tanışma fırsatım oldu.Kitabın devamı gelecek gibiydi ki bence gelmesi de lazım,ben beklemede olan okuyuculardanım.:)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails