30 Mart 2019

bir istanbul masalı...

geçen cumartesi kızım,erkek kareşim ve ben mini bir istanbul gezmesi yaptık.ağa kapısından başadık,eminönü,karaköy,taksim,galata yine eminönü ve ev arnavutköy,bolluca :)))
fotolorın çoğunu yine deli aklıma esip silmişi.instagramda olmasa hiç bir şeyi arşivleyemeyeceğim galiba :/
öyle ise yaşasın instagram :)

 ağa kapısı manzarası..
yolunuz düşerde ağa kapısına giderseniz kesinlikle başka yerde yemek yeyip giidin çünkü yemekler berbat ötesi.sadece muhteşem bir manzara vaad ediyor...
 istanbul,sen ne güzel ve ne de hüzün veren bir şehirsin.
güneşli havalarda insanın içini sıcacık yaparken,puslu havalarda hüzün kaplatıyoorsun....

eminönü...
 çok uzun zamandır blogda kendi fotomu paylaşmamıştım.bakınız ben :)

galata kulesi ve ben :)
eminönü..
nasılda balık ekmeklerin fotolarını çekmem :)


















 dar bir yoldan ağa kapısına çıkarken kadrajıma takılanlar...

 içine girmedik ama :(
köprünün ki adını bilemedim :)) altından karaköy tarafına geçerken yol boyu balık ekmekçilerin önünden yürüyüpte çektiğim bir foto :)))
















işte yeter bu kadar lakırtı :)

4 yorum:

  1. Ağa Kapısı civarlarında Hüsn-ü Ala kafe falan da var, Hüsn-ü Ala daha iyi bence. Aşağıya indikçe Kubbe-i Aşk gibi diğer teras kafeler de var :D
    Güzel bir gün olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dediğin yerleri yeni öğrendim:) Bir daha ki sefere oraları deneriz :)

      Sil
  2. İstanbul özlemim bir nebze dindi. İstanbul'un en güzel yerleri.😊🌿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu boşladığım için foto çekmek aklıma gelmedi daha çok çekseydim daha iyi olurdu :) ne çok daha demişim :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails