15 Mart 2019

MIM: HANGISINI TERCIH EDERSIN?

sevgili meri beni mimlemişti taa şubat ayının başında ama ben öyle korkunç bir şubat geçirdim ki tamamen unutmuşum.bazen insan çok garip imtihanlardan geçiyor hayattan öğrendiğim en büyük dersse şu oldu gerçekten kimse Allah^tan daha merhametli değil ve asla kata olamaz...........birilerinin başına çok üzücü olaylar gelmiş ise bunda o nun nefsinin payı çok fazla oluyor yani sadece insanların kötülüğü ve hataları bizi üzmüyor,kendi inanç sapmalarımız ve nefis tercihlerimiz de başımıza gelen üzücü olayların sebebi olabiliyor.bundan sonra elimden gelen yardımı insanlara yapar aşırı şevkat göstermem yürür giderim..bıunu öğrendim...












işte mim:

Hangisini tercih edersin?Uçabilme yeteneğinin olmasını mı,su altında nefes alabilmeyi mi?

tabi ki uçabilmeyi yahu suyun altında ne edeyim :)
uçarsan tüm dünyayı dolaşırsın,yüzersen sadece okyanusları :)


Hangisini tercih edersin?Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı,evcil hayvanlarla mı?

bu da bana sorulacak soru mu :9 tabi ki de kitapları :))


Hangisini tercih edersin?Büyük ellere mi sahip olmayı,büyük ayaklara mı?

bu sorunun amacı ne? :)


Hangisini tercih edersiniz?Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi,kahve içmeyi mi?

yahuu tabi kiii kahveee,forever cinsinden hemi de :)))


Hangisini tercih edersiniz?Saçsız,tüysüz(kaşlar ve kirpikler dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı?

soruları hazırlayanın ruh halini bilmeyi tercih ederdim :))



Hangisini tercih edersin?Sınırsız döner mi sınırsız kokoreç mi?

tabi kii döneerrr :)


Hangisini tercih edersin?Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi?(Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun)Neden?

zönnkkk !!! bu nasıl bir soru o_O 
bilemiyorum ölüm saatim olabilir nasıl öleceğimi bilmek daha korkunç sanırım...


Hangisini tercih edersin?500 yıl gelecekte mi yoksa 500 yıl geçmişte mi?

geleceği tercih ederim,geçmişte bilmeyi gerektirecek bir şeyler yok.hep acı,keder,gözyaşı..gelecek daha güzel olabilir..



Hangisini tercih edersin?Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi?

her yıl yenilenecek yurt dışı ucak biletini tercih ederim.görmek istediğim o kadar çok ülke var ki...



Hangisini tercih edersin?Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız(kel) olmayı mı?Neden?

hele ya rabbim sorulara bak.:)
kel olmayı tercih ederim dişsizlik çokl çirkin ama kellik yakışabiliyor :))

meri'ye çok teşekkür ederim.biraz geç oldu ama beni affedecektir :)
sevgiyle,merhametle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails