30 Eylül 2019

şifre...


Şifre,Elisabeth Nordeng/Prenses Martha Louse...
Spiritüel saçmalıkların dolu olduğu bir kitaptı.Koruyucu meleğinizle tanışmak için şu meditasyon,dünyanın kalbine yolculuk için bu meditasyon,şunun için bu meditasyon,bunun için bu meditasyon...ayrıca meditasyonlarda birbirlerinin çok benzer türevleri.Merak edip almış bulunmuşuz üstadım,ne edelim okuduk.🤭Norveç kraliyet ailesinden bir prensesle onun spirituel eğitmeninin derlediği bir kitap.Dinden ve maneviyattan ayrıca ahlaktan uzaklaşmış,inandığı dinde ne olursa olsun inancını bilgi ve ahlakla süslemekten yoksun kalmış modern dünya insanlarını kandırmaya yönelik çook güzel bir pazarlama stratejisiyle ilerlenen spritüel zırvalıklar.

3 yorum:

  1. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var sizi takibe aldım.Sizi de beklerim,Sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu anca keşfettim ve takibe aldım. Sizi ve bu yorumu gören tüm arkadaşları bloguma davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim,hemen dönüş yağıyorum sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails