14 Aralık 2020

Karanlık Sır...


 Harika bir film önerisiyle geldim.Aslında ağaç ev sohbetlerinr  katılıp bir de mim yazacaktım amma nerdeee :) trendyolcuklatda indirim gözlemekten,canlı derslerdrn,vizeler geldi onlardan,ferzan özpekçtek külliyatı tamamlamaktan,film, dizi izlemekten vaktim yoktur aybalam :))

2017 yapımı,6.8 imdb puanlı harika bir gerilim filmi. Başrolde de satranççı kızımız var :)



Konusuna gelince : dört çocuklu bir anne İngiltere'den Amerika'ya gider ve kasabadan çook uzakta ormanın içinde bir eve yerleşirler.Peki neden ve kimden kaçıyorlardır.Harika bir konusu var filmin, kaçırmayın derim..


İyi gerilmeler :)

6 yorum:

  1. tamam izleyim bunuuu. özpetek filmleri bitince yaz amaaa bakalım en çok hangilerini sevceeen :) benim favlarım, cahil periler, kutsal yürek, karşı pencere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazcam inşllhhh çok aminn :)))
      Bu film çok iii izle :)
      Ben hayaletli olanını enn çoğundan sevdim ki ama filmin adını hatırlamııom :))

      Sil
  2. Merhaba. blogunuzu takipteyim yayınlarınızı severek okuyorum. Sizide bloguma beklerim.
    https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. izledim güzeldi, sonu da şaşırtıcıydııı :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails