24 Ağustos 2022

Aylık okumalar...

Geldik 2022 yılına

2022 ocak 

#ocakayiokuduklarim

📚Zihnin Geleceği,Michio Kaku

📚Oehan Veli, Bütün Şiirleri

📚 Palto, Gogol

📚 Gizli Cemiyetler Kitabı, Joel Levy


Şubat ayını galiba yedim🤭🙈

2022 Mart


Baba kitapları şubattan marta sarkıttım galibası🤔🤣


2022 Nisan

📚Kur'an'nın Ezoterik Yorumu,Cihangir Gener

📚Şu Çılgın Türkler,Turgut Özakman

📚Militarist Modernleşme,Murat Belge

📚Dev Dağı Yuşa Tepesi,Sehat Ahmet Tan

📚 Ezoterik Tarot,Tupma Ersen

📚Kahramanın Sonsuz Yolculuğu,Joseph Campbell


2022 Mayıs

Mayıs ayı okuduklarım.📚

#mayisayiokuduklarim 

📚Roger Penrose,Zihnin Gölgeleri

📚Dion Fortune,Ölüm Kapısından Geçiş

📚 Ezoterik Astroloji

📚Tarot Anahtarları ve Anlamları,Slvia Abraham 

Yaz tatilinde yan gelip yattım zahir🙈🤭 Birde instayı çaldırınca düzenim bozuldu foto falan çekmedim derken aylar birbirine karıştı.Öğretmenlerin yaz ayı bereketli geçmiyor.Bu yaz boya badana,tadilatla uğraştım tek tük kitap okudum.🤭🙈







 

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails