31 Ağustos 2023

Harput,Buz Mağarası..

Harput zirvelerşnden veda edeyim,son günü yine zirve de bitirdik ki Harput'ta hiç görmediğim bir yerdi.Mağraya doğru indik merdivenlerle derine iniyordu ve fakat korktum derinleri sevmem ben zirvelerin kadınıyım 🤭 merdivenlerden inmedim,indirmedim kimseyi.Yolunuz düşerse muhakkak gidin her yer sıcaktan yansa da mağara girişinden itibaren sop soğuk :)








 Gezimiz tüm ihtişamıyla bitti.Gittik,gördük,döndük bir Hobbit hikayesi TDI.Allah yenisini nasip etsin,Aminn...





Buzluk mağarası...

6 yorum:

  1. En son Karabük'te Bulancak Mencilis Mağarası'na gitmiştim. Valla mağara soğuğu çekti şu an canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elazığ yanıyordu,mağara buz gibi coğrafi şartlar bir enteresan:)

      Sil
  2. Bu sefer gönderebilmişimdir mesajı umarım :) Ziyarete açıldığı ilk yıllar gitmiştik. Merdiven görünümlü ama merdiven olmayan bir yılda deyim yerindeyse sürüne sürüne inip çıkmıştık. Ayak altında çiğnenmekten çamurlaşmıştı yer. Eteklerimizi temizleme telaşına düştük çıktıktan sonra. Daha sonra ki yıllarda gelişmiştir, tertipli düzenli olmuştur diye tekrar ziyaret etmek istedik ama içeri giriş yasaktı. Zincirlerin ardında bakıp döndük, arka tarafta giriş var diye o yana yönelmiştik. Böyle koca kayaların arasından girip çıktık sadece. Harputa gidiyoruz ama artık buzluk mağarasını es geçiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişimde bende kaleye çıkmadım ama ön yüzü var arka yüzü dağ idi kalenin çer çöp:)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails