3 Ağustos 2023

John Wick 4...

2023 imdb puanı:7,8
hak edilmiş bir  puandı.


2023'ün en beklediğim filmlerinden di.Bu yıl bir de Dune 2 var dört gözle beklediğim ayrıca Willy Wonka var bir dipğer heyecan sebebim.:) Bir de Ruhlar Bölgesi 5'i izledik çok güzel filmdi be ağladım :) evet yanlış duymadınız bir korku filmi ve ben ağladım ama korkudan değil :) filmin iiki muhteşem sahnesinden dolayı tabi bu başka bir postun konusu.


Bilinen kadronun dışında ki oyuncu kasrosu şöyle 

Bill Skarsgård,

Stephen King roman uyarlamsı film olan OO'nun korkunçlu palyaçosu.Bu filmde ise muhteşem tasarımlı takım elbiseler giydirilmişti bu oyuncuya ve keşke tüm erkekeler sokakta böyle gezse dedirttirdi bana :) Oyuncuya çokta yakışmıştı.

Hiroyuki Sanada,

ço hayranı olduğum bu Japon oyuncuyu Tom Cruse'nin Son Samutay

filminden hatırlayacaksınız tabi seyrettiyseniz :))) Ayrıca yine Keanu Reeves'le oynadığı 47 Ronin filminden ,yazısı için buraya tık tık ,hatıralyabilirsiniz.Bu filmde de çok iyiydi.

Bir de akılda kalır muhteşem performansıyla

Donnie Yen var.

Tabi daha pekçok oyuncu Ç:)))

,


Birkaç sahnesinde aksiyonun dozu olmasa da süresinin fazla tutulmasının dışında çok güzel bir filmdi.Ayrıca bir aksiyon filmi içinde uzun süresi dikkat çekisiydi ama oyunculuklar o kadar iyi ki süre sizi rahatsız etmiyor akıp gidiyor film.

Sevdiğim bazı karakterlerin hem filmde hem de gerçek hayatta ölmesi de esef edici bir durumdu.

Asiyon ve Keanu Reeves seviyorsanız kaçırmayın derim.Yalnız bu filmin aksiyonu öyle Hızlı ve Öfkeli türünden değil,bu filminde hayaranları çoktur elbette ama ben son filminee erkek kardeşimle gidince çok çocuksu bulmuştum ki oyunculuklarda berbattı :/ 

Bu filmin bir de dramatik ve oyunculuk yönü sağlam ve ben tam bir Jonn Wick hayaranıyım ki :))))



trailer



 

6 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails