11 Şubat 2024

Kur'an- Kerim Meali, Elmalılı Hamdi Yazır...


Kur'an- Kerim Meali, Elmalılı Hamdi Yazır...
Surelerin hepsinin mealini ayrı ayrı zamanlarda okumuştum fakat böyle kitap gibi baştan sona hiç okumamıştım ve en çok istediğim şey bu okumayı yapmaktı.Yaptım elhamdülillah geçen sene şubatta başlamıştım bu sene şubatta bitti.🤲🏾🤭
Tefsir olarak da en çok Taberi ve İbn Arabi okumak istiyorum.İbn Arabi'nin tefsirini aldım ve/ fakat yanlış adres verdiğim için taaa Ankara'lara kızım yurduna gitti.🤭🤣Nasip daha kendisiyle kavuşamadık.
Meale gelince Yazır'ın çevirisi edebi açıdan doyurucu değil,ancak anlama açısından çok elverişli.Kimi zaman ağlayarak kimizamande dehşete kapılarak okuduğumu da itiraf edeyim.Meal okumak çok ama çok tatmin edici,mutluluk verici bir okuma.

 

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails