4 Ağustos 2015

yeşilin asaleti..

bunlarda sürprizden çıkıverdi oraya hiç yapmaya niyetim yoktu.bir açık birde koyu renk yeşilim vardı iplikler değerlensin diye başladım,elimdeki ipler azmış o yüzden her renkten bir tane yapmak zorun kaldım.iki koyu yeşil iki açık yeşil yapacaktım aslında.
bazen bu blogda yazdığım cümleler çok bu karışık oluyor ne :/

rsimler üzerinde düzenleme yaptığım için tam orjinal renklerinde görünmüyorlar.
bu siyah gibi durmuş ama koyu yeşil.


biz yağ yeşili deriz bu tona siz ne dersiniz bilemiyorum.dediğim gibi dünlendiği için farklı tonlarda durmuş renkler.


bu fıstık yeşili idi düzenlenmeden önce :)


bu ada açık yeşil bir fıtık tondu.
neyse bir daha ki sefere örgü resimleri düznlemeden bloga koysam daha iyi olur belkide.


bir de toplu bakış.
ben en çok bunları sevdim.çünkü en sevdiğim renk yeşildir.
,

yermyeşil huzur dolu günlerimiz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails