18 Ağustos 2016

son günlerden..

 salı günü yaz tatilinin ilk gezmesi olan eylemi gerçekleştirdik.
form istanbul ve ikea'ya gittik.
akşama kadar gezdik.avm gezmesi işte.ben d&r'dan çıkamadım tabi.dönüp dönüp dolaşıp d&r'a gittim.
ikea'da da bu yıl pek bir numara yoktu bence.
ya istanbul'un dışında oturunca insan çok gezmek tozmak istemiyor.yaz boyu evde oturduk bu yüzden.kız kardeşimin eşi de sizi gezmeye götürürüm deyince ikea'nın restorantı,istanbul forumun d&r'ı için avm gezmesi yaptık.bu ara da marmara formun d&r'nın istanbul formunkinden çok daha büyük,düzenli ve güzel olduğunu da söyleyeim.sırf d&r için avmye gidecekseniz marmara formu tarcih edin derim.
neyse yolunuz ikea'ya düşerse bura da yemek yemeden ayrılmayınyemekleri çok güzel.içecek olayına gelince sıcak ve soğuk içecekler için bir kere ücret ödüyorsunuz sonrası sınırsız.doğruyu söylemek gerekirse o gün kaç fincan kahve içtiğimi ben bile hatırlamıyorum :) hihihi :P

 işte d&r'dan da aldığım kitaplar.
supitnik sevgilim haricindekileri 10 lira indiriminden aldım.supitnik sevgilim nette 13 lira ben 19'a aldım.bir müddet netten sipariş vermeyeceğim için (inş dayanabilirim bu sözüme) ve ağustos ayı kitapagacı kitabı olduğu için pahalı olsa da aldım.çünkü murakami buna değer.
yürüyen ölüler serisi kızım için.
11 yaşında ama canavar bir kitap okuyucusu.çok isteyince dayanamadım bu seriyi de ona aldım.
sipinoza-ethice yıllardır almayı istediğim bir kitaptı ve 0 liraydı bir türlü almakta kısmet olmamıştı,onu da on lira indiriminden aldım.kitabı indrimde göründe de şok yaşadım resmen nasıl alacağımı şaşıırdım.
deliliğe övgü bende vardı.elazığ'dan 2 liraya almıştım ama sadeleştirilmiş metindi,orjinal metini görünce tabi ki de duramazdım alırdım ve duramadım aldım :)


 aynı gün dönüp dolaşıp d&r'a bir kez bir kez daha uğrayınca ikinci posta bu kitapları aldım ki bazı aldıklarım poşette kalmış :))
schindler'in listesi,
big bang ve tanrı-caner taslaman,
kara delikler ve bebek evrenler-stephen hawking,
ve kızımın bana aldığı ölü gelin ajandası.
aşağı da ki rsimde ağrı'ya gidecekler..
 yaz boyunca aldığım kitaplar.
solda ki kitap tutucuyu english home'dan aldım  üstelik fiyatı 11 lira o_O
bunların büyüklerini sormuştum van'da ki englih home'de 60 lira dediydi ve pembeydi hem fiyatı hem rengi beğenmediğim için almamıştım.
bunu kelepir fiyata bulunca hiç dururmuyum a dostlaaar :)
durmadım tabi.
hasır servisliği ikea2dan 7.50 liraya aldım.
kupalarda kahve var onları da anneme hediye aldım :)


bu ciciş miniş tatlış bebişlerim ayyy kendimden bi tiksinti keldi :))
erzurum dadaşından elaziz gakkoşuna hediyeler.
bu kitapları ucuz kitap al sitesinden sipariş verdik.
bu sitede 2 liraya indirimde çok kitap bulabilirsiniz.3,4,5 ve 10 liraya kadar kitaplar var.
ben şebnem pişkin'nin kitaplarının geri kalanlarını bu siteden almayı düşünüyorum.
bende şimdilik üç kitabı oldu.
ilki:sevgili abdülhamit han (tıklayınız)
ikincisi:israfil'in aynası(tıklayınz)
üçüncüsü de:celaleddin oldu.
darısı diğerlerinin başına inşllh.
yaşasın kitap alan dostlar...





bizim hayatımız da çok merak edilecek bir şey yok.
bol bol kahve,kitap ve dostlar var.
en çok şeye sahip olanlardanım çok şükür.
rabbim bu günümüzü aratmasın,terörsüz yarınlara inşllh.
amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails