24 Kasım 2016

öğretmenler günü devamı :)

 en sevdiğim yayın bordosiyah yayınları ;)
 bütün resimler öğretmenler gününü özetliyor.çok hareketli bir gün oldu halbu ki baştan yapacak bir planımız yoktu ve hepsi bir gün içinde felişti.misafire de,dışarı da gezmelere de adeta yetişemedik :)
kahve içmeye doydum yeminlen :))
 gelenle ahve içtik gidenle kahve içtik.nehareketli bir gündü yaw,biz bile hızına yetişemedik :))
 siyah gülü öğrencim getirmiş.çok hoşuma gitti niyeyse,simli mimli ama çok güzel :)
bugün iki kere öğretmenler günü yemeğine katıldım.iki okul da görev yapınca ve kız kardeşim de öğretmen olunca her faaliyet üç okulla oluyor ve böylelikle ne misafir ne gezme eksik olmuyor tabi ki :)
çok güzel bir gündeü,yaşatan Rabbe şükürler olsun.
bir gün bile olsa tüm yılın eğitim yükünü,sıkıntısını,zorluğunu sırtında taşıyan( bu görevin zorluğu ne yazık ki kimse tarafından bilinmiyor,tek söylenen öğretmenlerin yaz tatili) öğretmenlerimize gerçekten çok hoş bir motivasyon oluyor.öğretmen olana kadar çekilen o tüm sıkıntılar unutulup gidiyor.tekrardan tüm eğitim emekçisi öğretmenlerimizin günü kutlu olsun,

2 yorum:

  1. Öğretmenler gününüz kutlu olsun :) Gerçekten hareketli bir gün oluyor annem de öğretmen ondan biliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)bende annenizin öğretmenler gününü kutluyorum :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails