7 Kasım 2016

ince işler,bu işler yüzden çok millet yoldan çıktı :P

 d&r'dan istediğim kitaplar indirime girince alışveriş yaptım.
şimdi benim şöyle bir kitap alışverişi listem var (bu arada bir müddet kitap almayacağım dediğimi unutmadım ama esas listeme ulaşmaya çok az kalmış ):

kime ne bea alırım alırım :))

yukarıda ki resimde ki kitaplar şöyle:
hayal evini bir kez alınca ve seri olunca diğer kitapları tamamlamak zorunda kaldım ama ne talihsizlik ki serinin ilk kitabı ne nette ne kitapçılarda yok.o yüzden okunması sırasını bekliyor.
peregrine'nin ilk iki kitabı okununca malum sonuncusunu da almak icap etti.
yakamoz yayınlarının alice harikalar diyarında kitabını almasam olmazdı ya tasarımı muhteşem.
nan da işte burada resim :)


hayalet süvari acaba filmi ile aynı mı,film bu kitaptan uyarlama mı diye meraktan aldığım bir kitap.
nigel werburton hayranı oldum oldum dedikten sonra bu kitabı almasam olmazdı.yazın d&r'dan almadığıma pişman olmuştum çünkü.
varolmayanlar,
kasım ayı kitap ağacı kitabı.
ve tabi ki
geothe kalp,kalp,kalp :)
ne var ne yoksa hepsini alıcam  inş.
d&r kitaplarımı eksik göndermiş.
daha üç kitap gelecek onlar da volteire,descartes ve boethius.
onlarda gelse tam olcak.

fısıltı serisini görmüş ama hemen almayı düşünmemiştim,görev yaptığım okulda öğretmen arkadaş muhakkak okumalısın tam senlik deyince sipariş verdimdi.
dün akşam saat sekizde kitaplar aklıma düştü( he bir de tatlılar,çokeletalar falan ondan hiç  bahsetmeyeceğim :) ,aldım kızı kara kışta düştüm ağrı yollarına tam dükkanı kapatmak üzerelerdi kitaplar hoop poşete :)

kasım on beşi son bir siparişim olacak inş.
zira kampanyası bitmeden almalıyım hem bana hem kızıma alınacak o kitaplar.zaten tüm bu kitapları kızıma miras diye alıyorum ki :)
bana çok dua edecek ileride.
zira tam bir okuma aşığı,k,tap kurdu çok şükür.

işte son kitap alış veriş maceramız böyleydi.he bir de tatlı niyetine gidip aldık bu kitapları  o ayrı bir hikaye :)

keyifle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails