18 Kasım 2018

Az,Hakan Günday...


Bir #HakanGündaykitabının daha sonuna geldim ama bu kitabı adı gibi #az sevdim.
Diğer okuduklarım gibi dili beni içine çekip alıp götürmedi.Birde karakterlerin başına gelenler beni bu sefer çok daha fazla etkiledi ve yordu.😞Katıksız şiddet ve acı veren şidet içerikli cinsellik insanı yoruyor gerçekten.Ama yinede Günday'ın romancılığı tattışma kaldırmaz.
Not:Görselden de anlaşılacağı gibi kış gelmiş.🙇‍♀️


arka kapak:

Diyebilirsin ki, bir insanı, fotoğraflarından ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? Haklısın. Belki de çok az... 

O zaman şöyle demeliyim: Seni az tanıyorum... Az...

Sen de fark ettin mi? Az dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. 
Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. 

O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında.

Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar.

Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. 

Senin ve benim gibi...

kitapla kalaın...

4 yorum:

  1. Bu kitabı okusam mı okumasam mı diye düşünüyordum. Arkadaşımın biri vermişti bana da. Okumaktan vazgeçtim. Şu aralar hiç modum ruhen beni derinden etkileyecek şeylere müsait değil :/

    Mermaid'den çokca sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle ise hiç bu ara bu kitabı okumaya heveslenmeyin derim,beni perişan etti :/
      benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Benim de şu anki ruh halim kitap için uygun değil, erteliyorum. Teşekkürler. ?

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails