16 Ocak 2019

çocuk resimleri analizi ve psikolojjik resim testleri,sultanberk halmatov...



Çocuk Resimleri Analizi ve Psikolojik Resim Testleri yazarından kardeşimin bana getirdiği bir kitaptı.Kız kardeşim Ağrı'da yazar Yrd.Doç.Dr.Sultanberk Halmatov'dan psikolojik resim testleri üzerine kurs almıştı ve ben bu kitabı okuyunca neden bende baş vurmadım diye çok hayıflandım.Hizmet içi öğretmen eğitimi olur olmaz hemen başvurucam.💪Kitap resimlerle psikolojik kişilik analizi üzerine hazırlanmış.Çocuklara ve yetişkinlere uygulanabiliyor bütün projektif testler.Okul öncesi öğretmenleri,çocuk gelişimcileri,psikologlar,resim öğretmenleri gibi pek çok branja hitap ettiği gibi anne babalarda faydalanabilir.Ben çok şey öğrenerek keyifle okudum.


kitapla kaıln...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails