8 Haziran 2019

hassecret,halil barutçu..



Kitabı ucuzkitapal.com'dan 1 tlye aldım diye söze başlayayım.
Secret kitap ve belgeseliyle çok ilgi çekmişti.Ne istiyorsan evrene doğru mesajı gönder ve sahip ol...Secret'in mantığı aynen böyleydi.Kitabını okumadım ama belgeselini izlemiştim.Toplumun her kesiminden insan evrene yolladıkları mesajlardan sonra nasıl zengin olduklarını anlatıyorlardı.
Hassecret'te 🤣 reklamcı olan yazarımız nasıl sağlam bir pazarlama taktiği kullanıp bu kapitalist dünyada inançsızlıkla da körelen ruhların spiritüalizmle kandırıldıklarını sarkastik bir dille anlatıyor.Yani secret mecret kandırılmayın,hassecret deyin geçin.🤣

arka kapak:

Merhaba,
Bu kitabı yazarken bahsettiğim olayları mizah çerçevesi içerisinde anlatmaya çalıştım. Çünkü ben insan olarak, çizilen kara tabloları sevmem, hatta nefret ederim.

İnsan ömründe geçen her gün, yaşadığınız her dakika bir gün gözlerinizi kapadığınızda dolu dolu yaşayarak, mutlu ölerek, hayatın hakkını verdim diyerek yerini bulur. Spiritüalizm denilen bu salgın hastalıkla yanıbaşımdaki, tanıdığım, sevdiğim insanların yok oluşlarına ya da başkalaştıklarına şahit olmak bana kötü bir his verdiği için bu kitabı yazdım.
Dış etkenlere bulanmamış, özgür irade ile yönlendirilmiş, mizah zekâsıyla hayattan ders alan bir yaşam dilerim.

kitapla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails