3 Eylül 2022

Ağustos Ayı..

Ağustos ayında sadece Tarot okuması yapmışım.🤭Bundan blogda hiç bahsedmedim ama 2020 den beri tarota merak saldım öğrenmekle kalmadım bu konuda yeteneğimin olduğunu da fark ettim.Hislerim ve tahminlerim kuvvetlidir,rüyalarım çok çıkar spritüel konularda algılarım açıktır tarottan sonra iyice gelişti.🤭Hasılı kelam tarottan çok keyif aldım zaten dil öğrenmeyi de çok severim kendi gayretimle üç ayda Korece'yi öğrenmiştim sembol okumakta keyif verirdi.İlimunati ve masonlukla ilgili okumaları da sembol çözümlemeyle ilgili olduğu için çok keyiflle sürdürmüştüm ve sonuç ta taa tarot öğrenekoydum.🤭 Emek isteyen bir iş öyle bir deste alınca içindeki küçücük kitapçıktan asla öğrenilecek bir şey değil,bende okumayı da öğrenmeyi de çok seven biriyim nihayetinde bayağı öğrendim yani açılım yapacak kadar.💪🤗Ha bir de Tarot kartlarından koloksiyona da başladım birbirinden hoş destelerim var bir ara buradan da paylaşacağım.😂


 

9 yorum:

  1. https://kaplandiary.blogspot.com/2022/08/blogger-kitap-kulubu-bkk.html

    she is the man ve kaplan diary düzenliyor eylülde başlıycak işte,
    kitap okuma etkinliği :)

    YanıtlaSil
  2. https://sadevederin.blogspot.com/2022/08/bloglari-canlandirma-projesi-8.html

    bu da blog canlandırma projesi bir yıl sekiz aydır devam ediyor, istediğin zaman katılabilirsin, her ay bir tema belirleniyor ve kitap veya dizi veya film veya manga veya belgesel filan izliyoruz okuyoruz :) okurix de var aylık temalar, blogları canlandırma projesi yani adı :)

    YanıtlaSil
  3. Söylediğin bloglara gittim ,takip ettim ,söyledim bakalım yer varsa eylülden kelli katılırım💃

    YanıtlaSil
  4. Senin için okuduğum Tarot kitaplarının yazılarını ,insta da paylaşıyorum ama buraya aktarmıyorum yazıları uzun zamandır,burada da paylaşacağım takip et emi canım🤗

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler paylaşacağım destelerim de🤭🤭

    YanıtlaSil
  6. Tarot kartlarının görünüşlerine ben de bayılıyorum da, benim gibi maymun iştahlı biri için fazla derya deniz görünüyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım dediğin gibi maymun iştahlıysan sana göre değil🤭🤭

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails