4 Aralık 2022

1899....

Sizee a acayip bir dizi önerisiyle geldim.Dizi Alman yapımı hemi de Dark'ın yapımcı ve senaristlerinin elinden çıkma.Biliyonuz mu ki ben Dark'ın postunu hep yaptım sanıyordum da aslında tanamiylen kendi şizofrenik yanılgımın kandırmacası içindeymişim :) Neyse seninde yazını yazacam Dark :)

Gelelim 1899'a dizi Baran bo Odar ve karısı Jantje Freise'nin kaleminden çıkma ki Dark'ın da annesi ve babası oluyolla.Halen daha izlemeyenler kaldıysa dövücem bak :)) Diziye Avrupa'dan Amerika'ya giitmekte olan bir deniz yolculuğuyla başlarız ki tarih 1800'ler.Yolcular arasında her uyruktan yolcu da vardır Japon,Alman,İngiliz,İspanyol daha kimler.Sobra efendim çok acayip İşler dönmeye başlar ki bir bakarız hikaye bilimkurguya evrilmiş ki bizde şaş kalıveririz.Valla çok güzel diziydi yeni sezon gelirse harika olur.



İyi seyirler 
 

8 yorum:

  1. Popüler şeyleri sevememek ve izleyememekle ilgili bende seninle aynı fikirdeyim hatta çok popğler sevilen kitapları da bekletirim.Ve/fakat ben Dark'ı yayım tarihinden çok sonra izlemiştim,🤭 O yüzden hiç bölüm de beklemedim iyi oldu.Bu diziyi de Dark'ı izleyen biri olarak bekletenezdim,,🤭 Hem şu sıralar izlencek bi şiy de yok iyi oldu🤭 Valla ben ikisini de tavsiye ettim tercih sana kalmış ama geliyo bak terlik 😂

    YanıtlaSil
  2. Dark’ı ben de izlemedim. Pek dizi izleme kültürüm yoktur. En son Squid Game’i izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben önerdim siz bilirsiniz🤭çok şey ksçırıyorsunuz😂

      Sil
  3. Dark'ı izlemedim, napim elimi mi açim cetvelle mi vurursun. :D
    Bişi dicem de ben Stranger Things e başlayıp ay allam bu ne ruhum daraldı diye kapadımdı. Sonra ben bu eylemin aynısını Dark'a da yaptım sandım hep. Oysa ki ben ona hiç bakmadımdı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra daya yapçam yorum yapanlardan kimse izlememiş:D
      Stranger Things'e ben de aynı şeyi yaptımdı:)
      Valla Dark'ı bi izlerseniz bana dua etçeniz :)paralel evren,kader,seçimler derken çok kafa yakıcı bi dizi :)

      Sil
  4. Ben 1899 dizisini yakın zamanda izlemeyi planlıyorum tabi beklentimi yüksek tutmadan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails