9 Aralık 2022

Felsefeye Giriş,Nigel Warburton..


 Felsefeye Giriş,Nigel Warburton...
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu ademceğizin kitaplarıyla felsefe filan öğrenemezsiniz ve/fakat bu felsefede eğlenceli bi şeymiş der epeyi türünden entelektüel bir okuma yapmış olursunuz.Bu kitapta bence kesinlikle felsefeyi daha akademik öğrenmek isteyen kişiler için asla giriş kitabı niteliği taşımaz ama daha nitelikli kitap okuma etkinliği yapmak isteyenler için de ideal bir kıvam taşır.
Warburton'un en sıkıcı kitabıydı diyebilirim Başlarken iyiydi de sonlara doğru kitap beni pek fena boğazladı.🤭
Tanrı,Etik,Siyaset,Görünen ve Görünmeyen kabilinden aslen felsefenin ana temaları olan konuları ele alıyor yazar,önce bu konular hakkında felsefenin duruşunu anlatıyor ki hiç felsefi bir dil kullanmadan,arkasından o görüşlere yöneltilen eleştirilere yer veriyor ve kitap öylece uzuyoor,uzuyoror gidiyor 🤭 belki de bana öyle geldi.🤔
Söyleyeceklerim bu kadar Instagram mahallesi sakinleri.😂

7 yorum:

  1. felsefeye girişler neden tatmin etmiyor acebe, ileri seviye de beni zorlar diye korkuyorum ama beni de bu girişler aşşşırı sıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girüşler sıkıcı,çıkışlarda sıkıntılı :) Bir şeye girdin mi artık geri dönüşü olmuyor gittikçe daha çok dalıyorsun :)))

      Sil
  2. Evet o kitapta bu yazara ait ve güzel bir kitaptı tavsiye türünden ama bunu sevmedim belki sen seversin :)

    YanıtlaSil
  3. felsefeden çıkış var mıııı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok uzatılmış olduğunu düşünüyorsan, pek şans verebileceğim bir kitap değil.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails