23 Aralık 2022

Dune Çocukları,Frank Herbert ...


 Kaptanın Seyir Defteri

Yıldız Tarihi:1345.7

Kaptan Arakeen gezegeninden döndü.

Dune Çocukları,Frank Herbert...

Ne yapsa da spoiler vermeden kitabı anlatsam diye düşündüm amma pek bir yol bulamadım🤭

Frank Herbert ne yedin içtin de bu Japonvari tuhaf kafaya ulaştın bilemedim dicem de melanj buldu bi yerlerden zahir 😂 Valla üçüncü kitap beni çok şaşırttı olaylar çok acayip bir yere evrildi ve orada kaldı.Ancak bu kitap için lafın gereksiz yere uzatıldığını düşünüyorum şahsen,ilk iki kitaba göre bu kitap daha sıkıcıydı.Tüm olaylar karakterlerin konuşmaları üzerinden anlatıldığı için biraz bayıyordu.İlk iki romanın asıl karakterlerinin trajik sonu beni hayal kırıklığına uğrattı öyle olmayabilr miydi acaba diye düşünmedim değil.Bu romanın asıl karakterlerinin akıbeti ise hiç beklenmedik ve tamamen ters köşeydi.Ayruca bir sonraki romanın tarihi için çok açık tiyolar da vardı Yer yer sıkıcı olsa da serinin devam kitabı olarak Dune Çocukları çok enteresan bir hikayeye sahipti.Gelsin dört!

Kaptan Dune dönüş yapacak.😂

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails