3 Aralık 2022

Ağaç ev sohbetleri....

Katılmayı istediğim peköok ağaç ev sohbeti vardı ama hep yazmayı unuttum🙈Biberiye çayı unutkanlığa çok iyi geliyormuş haberiniz olsun.

Bu ayki konu Deep'ten uzayda yaşamak ister miydiniz yaşasaydınız hangi gezegen olurdu kabilinden bir konuydu unuttum bak🙈

Ben Vulkan gezegeninde yaşamak isterdim Star Treck'çiler bilir sivri kulaklı,safi mantıklı,duygusal hareket etmeyen,süper ötesi dürüst Vulkanlılarla yaşamak isterdim Başka söze gerek yok zahir 🖖


Mr.Spak efenim en favori Vulkanlım😂


 

7 yorum:

  1. Doğru ya, Mr. Spock Vulkanlıydı değil mi? Star Treck deyince aklıma geldi. Önce Vulkan nedir diye araştırdım. Merkür'le Güneş arasında olduğu varsayılan bir hayalet gezegenmiş. Fakat Einstein amca yetmiş yıldır uzayda didik didik aranan Vulkan gezegenine gerek olmadığı sonucuna varmış ve zavallı Vulkan henüz doğmadan ölmüş. Meğerse bizim Mr. Vulkanlıyım diye bizi kandırmış demek. O zaman nereli bu Mr. Spock, bilen var mı?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla uzayda milyon tane galaksivarmış Vulkan da onlardan birindedir zahir,Ayınştaynımızda tüm uzayı gezip görmedi ya bilsin Vulkan nerde,Banane ben oraya gidicem Ayınştayna ne :)))

      Sil
  2. Ahahahahahs okuduğum en iyi yazı buydu. :D Bende gelirdim de gönlüm Mars'a koloni kurma yönünde. :D Marslı'yı okuduktan sonra gönlüm başka gezegene kayamıyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kıız Ne.Spack'ımlan birlikte akşam çayına geliriz bizde nolcak ki gönüller bir olsun di mi:)))

      Sil
  3. Taaam götürcem yengem bize orda kahvede yapar kuzengillen de geseriss:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails