5 Aralık 2022

Ağaç ev sohbetleri ..

 

Deep yeni bir ağaç ev sohbeti belirlemiş.Eskiden anlamadığımız ama şimdi anladığımız şeyler var mı demiş.

Var tabi olmaz olur mu eskiden şekerpareyi anlamazdım mesela şekerfare diye anlardım da ağzıma bile komazdım,aynı şey erişte için de geçerli eniştemi yemem ben derdim rahmetli eniştem zannederdim,bir de kuskus var🤭anoom ondan hiç bahsetmeyim.😂

Eskiden neyi iyi anlayabiliriz ki,hep demez miyiz bugünkü aklım olsa bu durumda olur muydum diye.İşte bunlar hep anlamaktan.,😂

Hayatın koca bir paradoks olduğunu anladım mesela,geçmişte olanları yaşamasaydık bugünkü insan olamazdık falaan filan.

Valla ben bi şeyi anlamak istemiyorum artık boşu boşuna mı demişler ki demişlerdir cehalet mutluluktur diye.🤭

Bazen de şuursuz olacağıma bilinçli bir üzgün olmak iyidir diye anlıyorum kendimi ama bu da koca bir paradoks.

En önemlisi kendimi anlıyorum artık, dünya neymiş bee breeh anasını😂

9 yorum:

  1. valla anlamak istemiyorum dediğinde artık yani kahkaha attım :) paradoks yerine paraçoks olsun o :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi anlamaktan :) sahiden, kendini anlamak kesinlikle en iyisi, keyifli bir sohbet olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini anlamadıkça başka neyi anlar ki insan🤭 teşekkürler:)

      Sil
  3. O isminden dolayı yemek takıntısı bende de vardı. İşkembe çorbası, kuskus, mumbar vs. Bir de şöyle bir paradoks var. Ne kadar anlarsan anlamadığın o kadar çok şey olduğunun farkına varıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocukkene oluyo galiba:))
      Evet çok doğru ne kadar okursan o kadar çok şeyi bilmediğini öğrenmek gibi :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails