27 Aralık 2023

Yüzüklerin Efendisi ve Felsefe,William İrvin...


Kaptandan Not:Mürettebat için önce bi Maşallahınızı alim🤭

Yüzüklerin Efendisi ve Felsefe,William İrvin...

Bu kitabı nerden baksanız 8-9 yıldır arıyordum.Bakmadığım yer kalmamıştı.Şonra dolap üyeliğimi tekrar aktifleştirdikten sonra aklıma düştü bir kez daha buraya da bakayım dedim ama ben şok amacım🤭 dolapta bulmayayım mı 😱düşünmeden aldım. Ve e fakat Alice harikalar diyarında ve felsefe kadar da beğenmedim.🤦🏻Bu serinin Hobbit ve Felsefesi,Küçük Prensli olan Varlık ve Felsefesini de ki ,bu son yazdığımıda çok beğenmiştim,okudum.Kitap roman kahramanları,konusu,ikonikleşmiş objeleri kısaca içeriğinin farklı felsefi düşüncelerle değerlendirilmesinden oluşuyor.Her bölümü farklı bir yazar kaleme almış.Hem felsefe hem de Yüzüklerin Efendisi hayranları için kütüphanede yerini alması elzem bir eser

.
 

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails