27 Aralık 2023

Bütün kahve keyiflerim:)


Toplu halde tüm kahve ve okuma keyiflerim ve yeni fincanlarım:))























Beyaz Fırın tavsiye edebileceğim harikabir cafe.Pastane ürünleri.ve özel ev yemekleri şahane,son zamanlardaki favorim.
Udo Restoran yemekşahaneydi ve fakat mutfakta domuz etide pişiyormuş o yüzden daha gitmem 🤭







0





Gaziosmanpaşa Şehir Tiyatrosu
Ben tiyatroya gitmeye bayılıyorum ,oyunu beğenmedim ama yedi kadın oyuncu un performansı muhteşemdi.






Wonka uzun bir süredir beklediğim bir filmdi çokta eğlendim İyiki de gittim.




YouTube dan tanıştık engel Tarot weit.Üç senedir dost olduk her ay danışmanlık alırım bazen ayda üç kere danıştığım olur :) Artık çok iyi iki dost olduk harika bir insan.Hauatımdankim çıkarsa çıksın Melej'in varlığı yeter:)



 

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails