2 Temmuz 2014

#örgü,#supla,#model


Allah biliyor ya blog yazmayı sırf örgü modellerimi gösermek için istiyordum ama blog böyle hayat bloguna döndü.iyi de oldu.uygun bir zamanda ördüğüm birbirinden çılgın kıyafetlerimi de göstereceğim.blogun derinlerine doğru dalarsanız birkaç örnek bulabilirsiniz.
ders çalışmakatan dolayı sıkıntıdan mıdır nedir birkaç gündür örgü örüyorum ama şunu söyleyeyim eskisi gibi de değilim.eskiden manto bile örmüşlüğüm var o_O manyak mıymışım ne :)))
abovvv :))))
şimdiler de öyle bütün gün örgü falan da öremiyorum sıkıyor beni.ufak tefek şeyler daha iyi geliyor.
ben de supla öreyim kendime dedim ve ördüm de.ördüklerimi bir sonraki posta sakladım ;)
şimdi netten bulduğum rengarenk supla modelleirnden birkaçını size göstereyim dedim.
bunlar tam benlik rengarenk.kişiliğimi bunların çok iyi yansıttığını düşünüyorum.
önce bir kız annesi olarak pembe gönlüm sendelerden baaşlayayım :)









oruçlu oruçlu olamdı ama neyyse :)


zannımca bunlar son trend keçe :)



bu kdar yeter.haydı iyi iftarlarınız olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails