14 Kasım 2015

açlık oyunları-the hunger games


heri potır'ın sırlar odası kitabıyla başladık seri kitap alımına ve açıklık oyunlarıyla bi zirveye çıktık.
set tamamlandı en kısa amanda okumak dileğiyle.



açlık oyunları
Açlık oyunları başlasın ve şans hep sizden yana olsun! 
(Tanıtım Bülteninden)

ateşi yakalamak
Capıtol mutsuz, huzursuzluk artıyor, ateşle dans eden kız bir kıvılcım yaktı,
yerin altından yükselen isyan şimdi patlama noktasında!

Kıvılcımlar parlıyor, alevler yayılıyor ve capıtol intikam istiyor.


"Açlık Oyunları Serisi, insanı meraktan çatlatan, gerilim dolu, müthiş akıcı ve inanılmaz sarsıcı… Elimden bir türlü bırakamadım. Bağımlısı oldum!" 
Stephen King

Sabırsızlıkla çıkmasını beklediğim fenomen kitap Açlık Oyunları'nın devamı olan Ateşi Yakalamak kitabını erkenden okuma fırsatı buldum.. Benim yüksek beklentilerimi haklı çıkartmakla kalmamakla birlikte bunun çok üstüne çıktı. Bu kitap Açlık Oyunları kadar heyecanlı fakat daha bir yürek burkucu çünkü zaten karakterleri tanıyorsunuz, zaten onlarla birlikte zorluklara göğüs germiştiniz. Suzanne hikayenin gerçekleştiği yerleri ummadığım yerlere taşımış ve o bu çok zor yerleri seçmekten hiç çekinmemiş. Olağanüstü. Bu kitabı okurken uykunuzu erteleyeceksiniz. Çıktığı andan itibaren listeleri altüst edecek. Tavsiyem o sabah için hazırlanın ve takviminizi ona göre ayarlayın.
Stephenie Meyer

"Zekice kurgulanmış ve çok akıcı bir kitap… Büyüleyici."
John Green

"Bilimkurgu, heyecan, gerilim ve aşkın muhteşem bir karışımı."
USA Today

"Nefes Kesiyor"
Publisher Weekly

"Aksiyon, Entrika, Aşk. Kesinlikle mükemmel."
Kirkus Reviews

jjdjdjd
alaycı kuş
"Biz yanarsak, siz de bizimle yanacaksınız!
(Tanıtım Bülteninden)

Suzanne Collins (d. 10 Ağustos 1962), ABD'li televizyon senaristi ve roman yazarıdır. En tanınan eseri Açlık Oyunları serisidir. Seri Açlık Oyunları (2008), Ateşi Yakalamak (2009) ve Alaycı Kuş (2010) kitaplarından oluşur.

açlık oyunları kitap ve filminin yazısı için buraya tıklayınız
ateşi yakalamak kitap ve filminin yazısı için buraya tıklayınız
alaycı kuş kitap ve filminin yazısı için buraya tıklayınız

bol kitap almalı günler 

2 yorum:

  1. Bir çırpıda okunan çok seri eserin filmlerini de çok seviyorum. Güzel bir tanıtım olmuş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails