8 Ekim 2018

coffeemania...

 epeydir yapmadığım bir posttu.çünkü uzun zamandır reflüden dolayı kahve keyifleri yapmıyordum.yazında zaten inşaat,taşınma derken fırsat olmadı.
işte size kahve keyifleri.birgün birlikte olsun :)
bazıları var kendilerini bilirler efendim.hani buluşacaktık.nasıl olacak bu ii :/ daha evvelden posta yoluyla telefon,adreste almıştık amma ben taşınınca herşey kayboldu,ayrıca çok sivri zekalı olduğumdan sd kartım tele takılıyken telefon formatladım :DDDD süper biriyim bence :)
bana ulaşın,ikea mikea buluşalım :)))





















keyiifle,mutlulukla,sağlıkla kalın....

4 yorum:

  1. Kahve candır, kahvesiz bir yaşamı düşünemiyorum, tabii ki sağlık elverdikçe.

    YanıtlaSil
  2. aaa bana mıydı ki o mesajlar acep :D attım mesajımı beklemedeyim efem :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails