8 Ekim 2018

hafta sonu kaçamağı...

 hafta sonu kadim dostum nazmiye ile buluştuk.geçen yaz birlikte gittiğimiz edirnekapı'da ki sopung cafe-restoranta gittik ki bu yaz kız kardeşlerimle de gitmiş idik nasılsa blogda paylaşmayı unutmuşum.neyse keyifli bir hafta sonu oldu.nazmiye ile yaptığımız gezme kaçamakları için blogdaki çoook eski yazılara
baaaakabilirsiniz ;)

yemekler şahaneydi.mandu,kimbap,kimçi,ramen ve adını unuttuğum acılı bir yemek yedik :)








kore kahvesi içtik ki tamamen nescafe üçü bir arada tadındaydı yanihiçbir numarası yokmuş :/ :)

türk kahvesi fincanlarında ikram edildi














konsepti tamamen starbuck'ka benzeyen espressolab'da kahve molası verdik.filitre kahvesi fecaatti.yeni kahve alacaklarmış.ben ortama çok hayran kalmadım çok tiki bir yer.öyle dostlarla uzun süre oturup sohbet edilecek türden değil ki zaten o amaçla yapılmış hiç rahat bir koltuğu,sandalyesi falan yoktu.

sonra beyrut kafede oturup meditasyon çayı içip sohbet ettik ki bu cafe de bir takım sosyla faaliyetler yapılacakmış.sanat,felsefe sohbetleri şeklinde ;)




 cuma günü de kızkarındaşım ile kaçamak yaptıydık,cuma gezmesi bu cuma da yapacağız inşlhh,çocuklarla gidelim bu sefer dedik :))



gezmeli,kahveli bir hafta sonuydu.yenileri için beklemede kalın ;) 

6 yorum:

  1. Maalesef bazı yerler yesin kalksın mantığıyla dizayn ediliyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş mekanlar. Hiç Kore yemekleri denemedim. Umarım bir gün deneyebilirim, anladığım kadarıyla lezzetli bir mutfak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin mutlaka çok lezzetli yemekleri var gerçekten.ben artık kimbap resmi gördükçe canı çeker bir haldeyim :DD

      Sil
  3. tey tey tey benim yamacıma kadar gelmişsiniz , kahveyi de bende içeydiniz, konseptimiz de hiiiç öyle haydi için kalkın modeli değildir hani :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails