3 Eylül 2020

Aristotales

 Aristotales,David Ross...
Valla bu kitabı okurken Antik Yunan dönemi felsefesinden,Aristotales'in kendinden bi nefret etmedim değil yani.😬🤭 Kitap akademik çalışma yapanlara yönelik kesinlikke.Ay ben Niçe severim,ay ben felsefe severim,ay ben Kafka okurum diyorsanız sizi uyarayım felsefe onlar diil.🤭 Bayağı bayağı yüksek lisans yapanlara ya da üni de felsefe okuyanlara yönelik.Vay ben duymadım,vay ben görmedim demeyin.🤭 Kitap ise Aristo'nun mantık anlayışından, metafizik görüşünden,varlık felsefesinden tutunda doğa ve bilgi sınıflandırmasna kadar tüm mantık ve felsefi görüşlerini içeriyor.Çok ağır ağabey bir kitap efem.😬🙃

Kabalcı yayınlarını çok severdim ama tabi artık kapandı :/ Nasippp :)

Felsefeyle kalın :P

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails