7 Eylül 2020

Seoul Restorant.

 İstanbul'da yaşayanlar koşun kolun :))
Eğer Kore yemeği seviyorsanız Sultanahmet'te çok güzel bir yer mevcut.Lakin biraz tuzlu :) Yemekler çok lezzetli,porsiyonlar acayip büyük ve mezeleri bol.İki kişi giderseniz tek yemek söyleyebilirsiniz.Ama biz gibi aç gözlüyseniz üç kişi gidip üç yüz liracıkta ödeyebilirsiniz.🤭Değdi mi? Hem de nasıl değdi kii :)(


Kadıköy'ye de geçip benim kıza manga ve anime figürleri falan da aldık.Sonra geri döndük işte.Aman başka nolcaktı ki :))
Baştaki kız kardeşim,ortada ki ven ve son da ki kızım.Gğnğn en güzeli iki kez vapura binmekti diyebilirim.




Ha bu arada daha uygun fiyatlı bir yer isterseniz Edirnekapı'da ki Supong Cafe'yi önerebilirim Ama yemek çeşidi az ve meze hiç yok,lezzet konusunda da az bi ödün veriyorsunuz.Yine de denemek isteyenlere öneririm.

14 yorum:

  1. Aaa ankarada olsaymış keşke o restorant kesin giderdim. 😍

    YanıtlaSil
  2. heeey o supong restoranın kadıköyde şubaei var yaa, kırkbeşlik kafenin yanındaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ankara da Japon restoranı görmüştüm o kocaman dört yol ağızlı cadde de:) ya adını bilmiyorum oranın.Anıtkabir'e yakın olan kocaman cadde :)

    YanıtlaSil
  4. Nodel dışında Kore ile alakalı bir şey yemedimmm

    YanıtlaSil
  5. Yemeklerinin çoğunun çok lezzetli olduğunu söylemeliyim.:)

    YanıtlaSil
  6. Kore yemeği hiç yemedim ya da Asya yemeği.. Kore dizilerinden daha çok kimchi ve noodle çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Kimçiyi ben sevmiyorum sasımış bir lezzeti var çocuk k mayalandıpından kelli herhalde.Ama diğer yemeklerini çok seviyorum çok lezzetliler :)

    YanıtlaSil
  8. Mekan tanıtımı için çok teşekkürler Su. Bu aralar arkadaşlarımı pek iade-i ziyarette bulunamadım. Buna rağmen siz yazılarıma yılmadan yorumlar bırakıyorsunuz. Çok çok teşekkür ederim. Ayrıca tasarımınız da çalışmalarınızda çok güzelleşmiş ben ziyaret etmeyeli. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
  9. Çok nazksiniz, beğenilerinize çocuk k memnun oldum, çok teşekkür ederim :)
    Ayrıca mesele iadeyi ziyaret değil,güzel yazılar okumak ve yazılarınız çok güzel.

    Her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. ohh ne güzelmiş :) afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Ankarada çok aramıştı kuzenim 😕

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails