1 Eylül 2020

Memories of the Alhambra...


Size bir dizi tanıtayım dedim.Çok uzun zamandır blogda dizi ya da film paylaşmaz oldum.Halbuki geçen yılın sonundan itibaren izlediğim dizi ve filmin haddi hesabı yok.En sevdiklerimi ara ara bloga bırakacağım.
Hyun Bin'den 2018'di  sanırım müthiş bir dizi gelmişti valla nasıl bir heyecanla izlediğimizi anlatamam.


Esas oğlanımızla söze başlayalım efendim.Hyun Bin bir oyun şirketinin başkanıdır ve interaktif ,fantastik bir oyun geliştirmiştir.Bazı şeyler yolunda gitmez ve İspanya'ya yolu düşer.




Ve ardından dizinin en gereksiz karakteri ve boş yere göz yaşı döken kızı ,yani hiç olmasa dizi çok daha güzel olurmuş fakat bir kız lazım elbet diziye, Park Shin Hye^le karşılaşır esas oğlanımız.



Ama tüm sır,düğüm ve eğlence aslında esas kızımızın erkek kardeşi Exo'dan Chan Yeol'da gizlidir.








Esas oğlanımız İspanya'ya gittikten sonra muhteşem bir fantastik macera başlar.
Hyun Bin!in muhteşem gamzesi ay pardon oyunculuğu diyecektim :)
harkulade bir senaryo ve görsel efektlerle izlemeye değer muhteşem bir fantastik dizi.Kore fanlarından tabi ki kaçmamıştır ama aranızda hala izlesem mi diye düşünenleriniz varsa ne duruyorsunuz derim efem :))
A bu arada bie netfilix dizisi.

burada karakter tanıtımı mevcut


trailer


Vee bir de arka planda muhteşem Endülüs ve İspanya....

iyi seyirler...

4 yorum:

  1. Izlediğim en güzel dizilerden bir tanesi idi 😍😍

    YanıtlaSil
  2. hımms bu dizinin adını duymuştum, izleyebiliriim o zaman :) pek dizi izlemiyom demiştindii :)

    YanıtlaSil
  3. Bu diziyi muhakkak izle derim👍
    İzlenebilcek jendi tarzımda ne ka dizi varsa hepsini hallettim,netfilkste dizi bırakmadım bi ara :)) şimdi yenisine bi türlü başlıyamıyorım ancak bu tavsiye ettiğim gibi yolın olayı falan olcak ki öyle 🤷:-D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails