4 Eylül 2020

Örgü...

 Sokağa çıkma yasağı oldu dönemde evdeyken çılgınlar gibi örgü çantalar örmüştüm. :)
Yandaki çanta kızımın,astarı dikilmediği için biraz dandik duruyor :)

 Sağdaki çanta benim.Kullanmadığım bir çantanın halat kulplarını bu çantada kullandım.İçine diktiğim çuval ise başka bir çantanın iç çantasıydı ve ennn sevdiğim kuru kafa desenli.

 Bu çantada benim.Bu çantaya ek olarak aynı desenden dikdörtgen cüzdan örüp dışına diktim çok güzel oldu.Hsni yeni moda cüzdanlı çantalar varya ha işte öyle yaptım :)

 Yandaki çantayı kız kardeşime hediye yaptım.Onunda son halinde aynı desenden cüzdan ördüm ve kulbundan ekledim.Cüzdanlı çok daha hoş görünüyor.Vu modelin aynısından bir de düz yeşil yapmıştım o da güzel oldu

Bunlar da ördüğüm kitap ayraçları.Yüzleri eksik çünkü beceremiyorum🙈 o kısımları annem yapacak :)

 Bu bordo da kızımın.








 Bu çantayıda diğer bir kız kardeşime hediye ördüm.





Biraz solgun bir foto olmuş.Püsküllerini dört ayrı renkle çoğslttım ve kız kardrşime hediye ettim.Üç adet kuz kardeşim var da :)

Örgü harika bir terapi diyerek uykuya gidiyorum. :)



6 yorum:

  1. Ya ne güzel hepsini de çok beğendim :) ben örgüyü hiç beceremiyorum niyeyse..Bu arada kitap ayraçlarına da ayrıca bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım.Aslında son halleri çok daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. metrelerce tek sıra zincir çekebilirim o kadar, ikinci sıraya bile geçemem hahaha. yalnız ayraçlara aşık oldum, satışa çıkarsan yok gider gibi sanki. böyle karakterli örgüden ayraç çok orjinal ve benim görmediğim bi fikir. ben alırdım şahsen çoook beğendim. satış işini bi düşün sen :) ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  4. Kuz en zoru da kitap ayraçlarıydı :))
    Ama teşekkürler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails