12 Eylül 2020

dizi seçkisi...

 Geçtiğimiz aylarda ve geçen sene izlediğim zibilyon tane diziden en beğendiklerim ve aklımda kalanları sizlerle paylaşacağım.Zira o kadar çok izledim ki çoğunun adını unuttum,hatırladıkça size de önereceğim.

Alacakaranlık Kuşağıyla başlayayım.Aslen 1950'lerde çekilmeye başlayan.80'lerde ki bölümleri tv de de yayımlanan ve annemle kaçırmadan izlediğimiz bir korku-gerilim kuşağıydı.Dizi 2019 da yeniden çekiliyor.Şimdilik bir sezon yayımlandı umarım devamı gelir çünkü gerçekten kaliteli ve çok keyifli korku-gerilim.Her bölüm başka oyuncuların oynadığı ve başka konuların işlendiği Black Miror'un teknolojinin işlenmemiş hali diyebilirim.Tavsiyedir ve çokta güzeldir efem :)



 Black Miror duymayanı,izlemeyeni yoktur sanırım.Her bölüm başka bir konun işlendiği ve teknolojinin insanı ne boyutlara getirebileceği vurgusunun dehşetengiz bir şekilde verildiği has harika bir bilimkurgu dizi :)




Eskilerden bir bilimkurgu The Lost Room.
Nerede olduğu bilinmeyen bir oda ve o odaya ait,sahip olan kişiye de bir takım güçler kazandıran eşyalar.Kahramanımızın kızı odaya girer ve odada kaybolur,kızını bulabilecek midir ? falan filan ama çok güzel bir dizi,bilimkurgu seviyorsanız kaçırmayın derim :)



 Masum.Eski bir polis ve biri ölü biri deli iki oğul,sırlı olaylar.Kim katil,kim suçlu,kim masum ?
Haluk Bilginer'in oyunculuğu kaçmaz.






Yayımlandığında ortalığı kasıp kavurmuştu.Hala izlemeyeniniz varsa ne duruyorsunuz derim :) Senaryosu Hakan Günday'a ait harika bir polisiye gerilim.

Alın size bol bol dizi.İzleyin.Ben geçen sene anksiyetemin zirvelerindeyken kendimi dizi ve filmlere vermiştim.Aklımı kaçırmadıysam bunların sayesindedir :)

:)))))









Dark'tan ayriyetten bahsedeceğim ;)
izleyin işte bee :))

8 yorum:

  1. Alacakaranlık Kuşağını izlemedim not aldım. Diğerleri gerçekten çok iyi diziler (:

    YanıtlaSil
  2. Alacakaranlık Kuşağını beğeneceğinden eminim canım :)

    YanıtlaSil
  3. tıvaylay zon izledim ama tümünü değil hıhım çok iyiii :) black mirror ülkemizde en sevilen ve en çok izlenen dizi seöildi :) lost room onu duymadıım, masum izlemedim, şahsiyet izledim, son 20 yılın en iyi dizisi the sopranos seçildi, izlicem bi ara işallah onu daaa :)

    YanıtlaSil
  4. Sopranos a ben başlamışdım da bırakmıştım :)))

    YanıtlaSil
  5. Şahsiyeti izleyecem ama daha fırsatım olmadı

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails