4 Eylül 2022

Atlantis Tarot,Cihangir Gener...


 Atlantis Tarot İnsiyasyonu,Cihangir Gener....

Hayatta bazen çok hasta olduğumuz ya da yolun sonunu çıkaramayacağımızı düşündüğümüz zamanlardan geçeriz ve tekrar iyi olmak/hissetmek için aklımızın ucundan dahi geçmeyecek şeyler deneriz.Benim tarotla tanışmam da böyle bir hayat döngüsünde olmuştu.Hiç bu kadar merak,heyecan ve hevesle ilgileneceğim ve öğrenmek isteyeceğimi düşünemezdim.Şimdi küçük çaplı tarot desteleri koloksiyonum bile var🤭Kimseye söylemeyin din kültürü örtmeniyim diye tuuu kakaaa yapmasınlar hiç çekenem hoş umrumda da olmaz ya neyysse🤭😂 İzlediğim bir tarot dersi youtube videosunda gayet nazar-ı dikkatimi celp eden kitaplar önerilmişti bende hemencik almıştım ve hemencik okuyum paylaşıyım dedim.😂

Kitap tarotun tarihçesiyle başlıyor ve Farabi'den İbn Arabi'ye, Memlükler'den Yunanlılara hem tarihi ve hem coğrafi bir gezintiye çıkılıyor.Ben sade tarot tarihi değil,tarih adına pek çok şey öğrendim ki bu bilgilere ne ders kitaplarında ne de tarih kitaplarında rastlanır.İkinci bölümde tarot kartlarının anlamları veriliyor ki muazzam mitoloji ve ezoterik bilgi öğreniyorsunuz ki sembol okuma ve yorumlamayı öğrenmeniz de cabası.Ben çok severek keyifle okudum.Tarota ilginiz olmayabilir ama sembol okumaktan hoşlanırsanız okuyun derim.İnsan kendini Prof.Langdon gibi hissediyor.

 Şayet tarota ilginiz varsa başlangıç seviyesi için çok iyi ve ayrıntılı  bir kitap.

😇

Kitap klasik tarotu anlattığı için yine klasik tarotun temel destesi olan Rider-White destesi görsellerini temel alarak anlatım yapıyor.

Bu Tarot yazılarını tarota merakı olan blogger arkadaşım Kağıttan Dünyam için paylaşıyorum.Sevgiler🤗

 

3 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails