19 Eylül 2022

Neden Herşey Hala Yok Olup Gitmedi?, Jean Baudrillard...


 Neden Herşey Hala Yok Olup Gitmedi?, Jean Baudrillard...
Anolojik İmgeden Sayısal İmgeye...
Canımcım yazarımdan yine harika bir kitap.Gerçekliğin yerine geçen sayısal imge,kaybolup giden gerçeklik,
fotoğrafın (teknolojinin) gerçekliğin yerine geçmesi...Kulağıma şiir gibi gelen bir Baudrillard kitabu,çok seviyorum ben çok.🤗
"İnsanın nesnelerle kurduğu çarpık ilişkiyi,teknolojide ve en çok da fotoğraf aracılığıyla somutlaştırır." Baudrillard

📚
📚

3 yorum:

  1. Fincana bakmaktan kitaba odaklanamadım. O fincan takımından bende de vardı ya, anneme vermiştim. Gözüme çok hoş göründü ama şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Bende kız kardeşime verdim sonradan ya ,😬😁

    YanıtlaSil
  3. bunu da not aldım. ayrıntı dan okuduklarım değil bunlar, hangi yayınevi? :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails