23 Temmuz 2024

Antalya Arkeoloji Müzesi ..

Tatlin en keyifli kı smı kültür gezileriydi.Sizi Antalya Arkeoloji Müzesinden öektiğim fotolarla başbaşa bırakıyorum.

Yukarıda ki foto bir öğretmennin çalışmadı ne alaka müzeye konmuş bilmiyorum :)





Buraya kadar olan kısım müzenin hemen girişi tüm tarihi mekanların minyatürü.



Buraya kadar olan kısım ölü defin geleneğiymiş.


Bu fotodakiler minik tarihi eserler.

Yukarıdaki eserler ise oldukça devasa boyuttalardı İtiraf edeyim ben çanak çömlek yok oara gibi eserleri sevmiyorum🤭heykeller,lahitler falan daha önce k ilgimi çekiyor.


Geldik artık heykellere fotoğraflarda asla belli olmasa da heykeller devasa büyüklükteler.




Yanda gördüğünüz benim prenses kızım :) Ağustosta 19 olacak😭





Bu heykelde çift renk nermer kullanılarak yapılmış dansöz heykeli.Oldukça büyüktü ki :)




Bu gördüğünüz de benim :) Mermerden oyulmuş elbise detaylarına bayılırken ben adlı fotoğraf çalışmam:)





Heykellerin adını not almadım çoktular be kim upraşçak dedim :)














Herkül,o kadar büyük bir heykeldi ki şaşarsınız, fotoğraflardan anlaşılmıyor ne yazık ki:/



Yukarıdaki devasa parça lahit kapağı.





Müzede en beğendiğim eser Baş Melek Cebrail figürydğ.Allah lafzına dikkat ! Çok heyecan vericiydi.






Gabriel'i hayranlıkla izlerken beni görüyorsunuz.:)
Küçük yeğenimin heykeller için yorumu:Teyze malzeme ortada mı geziyolarmış 🤭😂
Aşağıdaki fotolar mğzenin hediyelik eşya kusmından.






 Gezimizin sonuna geldik,Allah yenisini nasip etsin diyor ve gidiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails