30 Temmuz 2024

Size bir soru

Alışveriş yaparken dikkatsizliğimden,aceleciliğimden ve astigmatımdan kelli böyle şeyler çok yapmışlığım vardır🤭

Nasıl oluyorsa aynı kitaptan iki kere pek çok kere aldım sade kitap olsa iyi kıyafet market alışverişi 🤭sonra hediye ettim😂

Siz böyle şeyler yapıyor musunuz? Yoksa o salak sade ben miyim🤭

Hadi ilk yorum bırakana bu kitabı hediye edeyim.🤗

Bu arada William Gibson hala yaşayan Allah uzun ömür versin 🤲🏾,Matrix filminin ilham kaynağı,Wachovski kardeşler çok hayranıymış,aynı ben gibi🤭,bilimkurgu da cyberpunk kelimesi ve fikrinin fikir babası bir bilimkurgu yazarıdır kendisi🥰
 

8 yorum:

  1. İlk yorumu siz bıraktınız iletişim bilgilerinizi yorum olarak bırakırsanız ben paylaşmam size kitabı iletirim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindimm hiç sanmazdım normalde böyle şeylerde şansım olmaz :)

      Sil
    2. İletişim bilgilerinizi aldım yalnız tel nonuzu da yazarsanız iyi olur kargoda onu fa istiyorlar,kargo bana uzak en kısa zamanda yollamaya çalışacağım keyifle okuyun :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Artık bir dahaki kendimi kaybettiğim çılgın alış verişime :))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails