10 Temmuz 2024

Tatillerce...

Anne kız tatile bu yıl erken başladık şükürler olsun,çünkü geçen sene Ağustos ayının altısına kadar sağlık problemlerimden dolayı doktor doktor geziyordum bu yıl sağlığıma geri kavuştum hamdolsun Rabbime.İlk önce Çayırova 'ya kız kardeşimin yanına geldik ki onunda yeni bir bebiş doğdu bebek seveceğiz :) amma kırkı çıkan yeni bebeyle fellik fellik geziyoruz söylemesi ayıp laf aramızda :) Neyse size Tuzla Marinadan bazı fotolar getirdim açık hava alışveriş merkezi sahil kenarında.Keyifli bir yerdi.















Deli gibi naneli limonata içerkene ben :)

Buble tea aşkına kıymetlimissss,hemen aşağıda :)



Donutu kızım çok sever almadan edemedik:)


İstanbul'dan Çayırova'ya maymarayla geçtik.Arnavutköy'den metro ki üç aktarma yaptık sonra maymaray ve Çayırova'dasın kolay ve rahat geldik.

Buradan Antalya'ya geçeceğiz nasipse sonra Tekirdağ'a gideceğiz bir ara yine İstanbul yapmalıyım ki yaz okuluna kayıt oldum üç dersim kaldı felsefeden inşallh mezun olurum ki dua edin :)


D&R da neler gördüm neler,konudan konuya atlarken ben :)


Ayn Rand'ın kitapları yrniden basılmış senelerce aradıydım da Ağrı'da korsan bulduydum 🙈🙉🙊




Tamamlamak istediğim Ahmet Cevizci serisi.



Yukarıdaki fotoğrafta bulunan her yönüyle olan kitapları alacam  işte o ka 💪🏾

 Bu yönetmen serisinden Tarkovski ve Kubrik almıştım kimsecikler bilmiyordu kitapçılara kadar geldiğine çok sevindim yine tamamlamak istediğim bir seri.

Tatlimiz sakin sakin devam ediyordu sizden ne haberler var ?

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails