13 Aralık 2015

biraz ordan biraz burdan.


son günlerde neler yapıyorum.
ağrı'ya atanmam hayatımda büyük bir dönüm noktası ve değişiklik olmuştu ki 
okullar açıldığından beri hayat okul-ev,ev-okul şeklinde devam ediyor :)
yo yo yanlış anlamayın hiç şikayetçi olmadığım gibi bol bol şükrediciyim.
işte bu tempoda koştururken dün akşam kızçemle film akşamı yaptık ve en favori filmlerimizden olan the marix'i izledik.şimdi her hafta bir bölüm şeklinde favori filmlerimizi büyücek tvmizde yüksek sesle izliycez.azıcık gürültücü komşulara inat :)


hafta sonunu vize sınavlarıyla geçirdim.ben biraz anarmal olduğumdan sorumlu ünitelere hiç bakmadan tüm kitapları bir çırpıda bitirmiştim ki aslında her kitaptan vizeler için ilk dört üniteden sorumlu olduğumuzu öğrendim.neyse vizelerden önce de sorumlu ünitelerin tekrarını yaptım falaaan filaan.zorlu bir vize geride kaldı.zira sorular zzordu.yüksek not beklemesem de geçerim diye ümitliyim inşllh ve mşllh  aminnn.:)
aman yazmaktan yoruldum.bu kadar vize muhabbeti yeter de artar bile.


güzel bir haftamız başlasın inş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails