19 Aralık 2015

son günlerde neler yapıyorum.

Ağrı'da hava oldukça soğuk olsa da hayat bir o kadar sıcacık geçiyor.
Okul,ev,misafirler,gezmeler,alışverişler daha neler neler.
Bir kaç gün önce prensesim,ben ve tontişim (kız kardeşim) gezmeye gittik.
Bowling oynayan prensesim mutluluktan çılgına döndü.
Küçük bir not:bin yindim :)



Bowling sonrası kahve molası verdik.
malaga acayip güzel ve hafif bir tatlı,tavsiye ederim.,


Bowlingden dolayı çılgına dönen prensesim bana yeni fincan takımı aldı. :)
teşekkür ederim efem ben daha çok mutlu oldum. :)


Bir akşam da yine prensesimle oturduk film keyfi yaptık.
Tabisi The matrixxxx :)


 Başka bir akşam yine dışarı çıkmışken kendisime iki takım fincan alıp sürpriz yaptım.
Eve gelince torbadan fincan takımları çıkmasın mı :)
Diğer fincanların resmi başka bir postta.


Son bir hafta elimde olan kitap İlyada idi.
Neyse bugün bitti.
hayran kaldığımı söyleyemem doğrusu :/
Bu resimde görevlendirmeye gittiğim okulumdan örtmenler odası.


Biraz ordan biraz burdan yazdığım post sona erdi.
finitto :)
keyfiniz yerinde olsun der huzurdan ayrılırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails