31 Mayıs 2018

Mayıs ayı bilançosu...


Yecüc'ümün #mayisayiokuduklarim'ı.😁
📚Tanrının Tarihi,Karen Armstrong
📚S*tir Et Demenin Yolları,John C.Parkin
📚Halil Cibran,Bir Gözyaşı Bir Tebessüm
📚Siyaset Felsefesine Giriş,Neşet Toku
📚Fususul Hikem,İbn Arabi
📚Hristiyan Fundamentalizmş,Şule Akbulut Albayrak
📚Tabiat ile Hakikati Arama,Descartes
📚Yüzüncü Ad,Amin Maalouf
📚Beynin Sırları,Pelin Çift
📚Pratik Usun Eleştirisi,İmmanuel Kant
📚Marina,Carlos Ruiz Zafon
📚Zaman Makinesi,H.G.Wells
📚İlk Aşk,İvan Turganyev
📚Güö,Naomi Alderman
📚Damızlık Kızın Öyküsü,Margeret Atwood

4 yorum:

  1. insan gibi oku şunları diyorum dinlemiyorsun :D geçen çok anormal kitap okuduğumu düşünen bir arkadaşımın sözüydü sana da uyarlayabileceğimi düşündüm :D bu arada niye bilmiyorum hiç okuyamıyor gibi hissediyorum kendimi :((

    YanıtlaSil
  2. 😂😂😂Hayvan gibi iş yaptığım doğrudur :)))
    Okudukların seni tatmin etmiyordur belki,ondan öyle hissediyorsundur:/
    Yaz tatili geliyo,tayin,taşınma,yerleşme derken benimde ivmem düşecek://

    YanıtlaSil
  3. ibni arabi uzun zamandır aklım da okuyacağım okuyacağım diyorum olmuyor. Kitabı satın almak yerine emanet alsaydın bekli kıymete binerdi 😀😀

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails