28 Mayıs 2018

s*tir et,john c.. parkin...


Aslında kişisel gelişim okumayı hiç sevmiyorum zira liseden sonra bol bol okumuş ve kendime gına getirtmiştim.😁Ama ismi ilgimi çektiği için almıştım bu kitabı ama umduğumu vermedi.Görsellerde de göreceğiniz gibi esprili birer resmin yanında birkaç lakırtı ediliyor ve çoğu saçma ve uygulanır cinsten değil.Onların görselini almadım bile zaten.Ama kitap bitince amaaan s*tir et dedim.🙊🙊😁😂Yinede kitap işe yaramış demek ki.😂 



bu kadar yeter 
s*tir ed,n :p 

4 yorum:

  1. Ben de kişisel gelişim kitabı okumayanlardanım
    Kitap bitince yaptığın yorum tam olmuş ama

    YanıtlaSil
  2. Ben sırf isminden dolayı sıcak bakmamıştım. Demek ki iyi yapmışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın aynı isimde bir kitabı daha var ama kalın bir kitap bu 100 sayfalık ıyduruk bir şeydi.Iyi yapmışsın evet :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails