17 Mayıs 2018

pratik usun eleştirisi,immanuel kant...



#kant'ı bilenler bilir efendim öyle her babayiğidin okuyup anlayabileceği filozoflardan değildir kendisi.😁Ben okuma şerefine nail olanlardanım ama tam manasıyla anlayabilme şerefine nail olanlardan değilim.😁O yüzden bu kitap birkaç kere daha okunacaklar arasında.😉 #pratikusunelestirisi aklın düşünme kurallarından tutunda #immanuelkant'ın ahlak öğretisine kadar uzanıyor.Aklın kurallarıyla ahlak yasasına nasıl ulaşılır,Tanrı'ya nasıl varılır....Bunlar benim anladığım bölümler.Ağır bir felsefe kitabından daha çok ağır bir mantık kitabı okumuşum gibi hissettim.

arka kapak:

.. Çevirisini sunduğumuz bu yapıt, Kant'ın insan usuna özgü başarı olanaklarını besleyen kaynağın yine insanda bulunduğunu kanıtlamaktadır. Kant'ı anlamanın en kestirme yolu, yapıtlarını okumak, başkalarının yorumlarına bağlanmamak; gerektiğinde bile yardım isteme ölçüsünü kaçırmadan, Kant'ı Kant'tan sormaktır.

felsefeyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails