31 Ağustos 2018

kahveee...

 epeydir kahve keyiflerimi paylaşmıyordum sizinle.o zaman son günlerden kahve estantaneleri :)
 son günlerde neler yaptık:internetimiz olmadığından kelli show max kanalını keşfettim ve deli yürek dizisini izliyorum,eskiden de izlemiştim.90'lar güzel yea :) kanal 7'de ki kore dizilerini izledik :) tlc'de fixxer-upper'ı hiç kaçırmadık.yav son dokuz yıldır tv izlemeyen biri olarak neredeyse tekrardan tv kolik olacakmışım yazınca anladım :) yani yaz öyle böyle geçti.bir kız kardeşimi ağrı'ya,diğerini hatay'ya annem ve babamla birlikte yolculadık.kaldı geriye atanacak ve yolculanacak bir kız kardeş.güzel de bir puan aldı sıra onda inşllh.amin :)

 pazartesi yeni okul,yeni oratam ve yeni arkadaşlar için heyecanlıyım inşllh iyi arkadaşlar edinirim zira ağrı'da ilkokulda sınıf öğretmenlerinin her gün kısır günü modundaki öğretmenler odası modundan nefret etmiştim.o yüzden yeminli olmasam da kendime söz verdim bir daha asla ilkokulda sınıf öğretmenleriyle çalışmak isitemiyorum.beni okuyan sınıf öğretmeni hocalarımdan özür dilerim.kendi okulumda üç yıl zor zamanlar geçirttikleri için nefret etmeden geri gelemedim :/ o yüzden tayin tercihlerinde ilkokul seçeneklerini en sona aldım oda iki ya da üç okuldu mecburiyetten. neyse yeni dönem tüm öğretmen,öğrenci ve velilerimize hayırlı olsun diyelim.biz pazartesi seminrelerle okul döneminin açılışını yapıyoruz.


kahvesiz kalmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails