11 Kasım 2020

Dizi,dizi,diziler....

 8,8 imbd puanıyle Mısır yapımı gizem dizisi önerimdir efem :)






Trailer


Freud

Üzerinden bayağı zaman geçse de Freud'a farklı bir bakış açısı sunan bir polisiye,gerilim,psikoloncik dizi daha önericem.Valla çok güzeldi hem dizi hem kostümler hem sahne tasarımı hem de oyuncular.6,8 puana sahip bu dönem dizisini kaçırmayın derim.


Ruh Avcısı


Ruh Avcısı'na gelince hali hazırda hala izliyorum.Ünlü oyuncular,7,7'lik imbd puanı,kostüm,sahne tasarımı ve bir dönem dizisi daha.Cinayetler,psikoloji...daha ne olsun ki :)

Trailer


O ka öneriyoruz siz de bir zahmet izleyiverin :)


7 yorum:

  1. alienist izlemiştim, alias grace benzeri dizi, freud izlerim belkii, paranormal duymadım ona bakayım, hem gizem hem mısır iyimiş :) mısır kaynayatım izlerken :)

    YanıtlaSil
  2. Freud'u pek sevemedim ama diğer iki dizi listemde var, en kısa zamanda izlemeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails