13 Kasım 2020

Romance is a bonus book....

2019 yılından 8,1'lik bir Kore dizisi önereyim.

Kendi halinde sevimli,izlenebilir bir dizi.Ben başrolde ki oğlanı pek beğeniyorum iyi dizilerde oynuyor :)


Baş oğlanımız Lee Jong Suk..

Dizide bir editördür efenim.


Baş kızımız Nayeoung  Lee
Birain'nin seneeler önce Fugative B dizisini izleyenleriniz varsa oradan kendisini hatırlayacaklardır.

Oda yayın evinde çalışmaya başlayan editörümüzün de eski arkadaşı olan çalışkan bir kızımızdır.

Yalaş yulaş draması,yapış yupuş romantizmi,yılış yılış komedisi olmayan sakince ve kendi halinde izlenebilir bir dizi.
Ben dizi de ennnmm çok muhteşem kaşe ekose montlara bayıldım :) 
Tavsiyedir efem :)

Trailer



 

9 yorum:

  1. izleyip sevdiklerimdeen, suk da en sevdiğim zateen :)

    YanıtlaSil
  2. Bende mantolara bayılmıştım :) wvet iş ortamları çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. yaaa bayılmıştım bu diziye ben çok çok kalp:)

    YanıtlaSil
  4. Aşık olduğum bir dizi daha hafif bir tebessümle hatırladım teşekkürler. Bu dizi bana çok ilham vermişti özellikle de baş roldeki kadın oyuncu.🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dizi ve baş rol kadınımız ibsanda bu duyguları uyandırıyordu :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails