1 Kasım 2020

Farinelli Kardrşler...

Size seneler önce izlediğim,dün akşam nette hummalı araştırmalarım sonucunda İtalyanca dublajlı,Türkçe altyazı bulduğum ve yeniden izlediğim barok bir film önereceğim.


İmdb puanı:6,8
Yapım yılı:1994 
olan filmin konusu şöyle:
Sesi bozulmasın diye küçük yaşta hadım edilen 18. yüzyılın en ünlü sopranolarından Carlo Broschi’nin hayatı,dönemin görkemli barok müziği eşliğinde gözler önüne seriliyor. Filmde sanatçının seslendirilmesi için dijital ortamda bir kaç kadın ve erkek opera sanatçısının sesi birleştirilir ve Broschi’nin sesi bu şekilde taklit edilir.


Sadece bir müzikal film değil,kendi hikayesinin gerçekliğini bilmeden büyüyen nuhteşem ses Farinelli'nin bir de erkeklik dramına da şahit oluruz Müzikleri,kostümleri,barok görselliğiyle tam bir sinema şöleni ki,zira ben dönem filmlerini  çok severim.1700'lere bir yolculuğa çıkmak ister misiniz? 

Trailer




İyi seyirler :)


 

10 yorum:

  1. Değişik bir film. İlgimi çekti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Fragmanlar merak uyandırıcı, izleme listeme ekliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. izledim ya bikaç defa, il kastrato yu, oğlan da pek yakışıklı, keanu gibi olmasın :) bak haftasonu bi dizi yazdım, kız kick boksçu, bi bakarsın belku :)

    YanıtlaSil
  4. film tam benlikmiş valla,mutlaka bakacağım canım :)

    YanıtlaSil
  5. Kaçırma derim tatlım :) Doksanlar sinema için çok güzel yıllardı bende :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails